Elin Berggren

20 juni

vattenmelon // Hawaiian Tropic // ELLE //  Musik // ray ban

Åkte in till charlotta imorse och färgade mina ögonfransar och plockade ögonbrynen, så sjukt skönt men att ha färgade ögonfransar för du slipper man ta mascara på sig varje dag och är riktigt bra nu i sommar när man badar och så för då slipper man bli helt svart under ögonen av mascaran.

Har spenderat dom senaste dagarna i min säng med feber och en fot som jag inte kan gå på. Idag kom Ebba över och vi kollade på film och prata och sånt men sedan åkte jag in till akuten och kollade upp min fot och kom inte riktigt ihåg vad dom sa men hade typ någon blödning eller en spricka i foten och en liten chans att den var bruten. Jag får väl hoppas på det bästa för hade hälst inte velat gå med gips och kryckor de sista veckorna i sommar...

Elsa hosk ELLE

Elsa Hosk ELLE 2013

bikini

Tänkte ta och visa min bikini som jag köpte när jag var i Barcelona. Bikinin är köpt i en liten affär i byn tossa de mar som sålde massor av fina bikinis och kläder. Tyckte iallafall att den var riktigt söt och liknade väldigt mycket en bikini från victoria´s secret.

puss

Del 2

Efter tossa de mar åkte vi vidare till staden Barcelona där vi bodda mitt i smeten i också två nätter. Eftersom vi bodde mitt inne i Barcelona så hade vi inte tid för att bada eller sola utan vi gick mest på stan och bara kollade runt och sånt.

Fanns en jätte bra mataffär som ligger på gatan las ramblas som sålde jätte fräscha juicer och smoothies och även fruktbitar.

Vi besökte något känt ställe som jag inte riktigt vet vad det heter men ja det var väl rätt coolt.

V

Sedan besökte vi även en kyrka som Barcelona är känd för.

strike a pose

Vaknade upp idag brevid Ebba i ett tält då vi tältade inatt som var riktigt mysigt och kul! Efter det blev dagen rätt så slappig och gick runt i pyamas nästan hela dagen, men sen gick vi ner till havet och badade som faktiskt var ovanligt skönt. Kl 7 åkte jag och andra Ebba in till helsingborg och hon bjöd mig på en försenad födelsedagsmiddag på mezo som var mysigt. Efter det gick vi vidare till hemmakväll och köpte godis och sedan tog 220 hem till viken och träffade ett go gäng där som vi var med resten av kvällen. Ska nu ta och sova och imorn väntas en dag med Olga:)

puss

Del 1

När vi var i Barcelona så åkte vi runt på tre olika ställen. Det första stället hette tossa de mar och vi sov där i två nätter och det är en liten by som var riktigt mysig och ligger en liten bit utanför barcelona. Så det är det jag kommer visa bilder ifrån nu.

Utsikten från balkongen.

pappsen<3

stranden

Barcelona

Något jag nog inte har skrivit i bloggen är att jag har varit i Barcelona i en vecka så det är därför jag inte har bloggat någonting för orkade inte ta med mig datorn dit, men kom ifall hem igårkväll så nu kommer det komma upp massor av bilder från Barcelona och även en film tror jag.

ciao

Malmö

Ställde klockan på halv åtta imorse för att möta upp Ebba och Nici och sen åka in till stan och äta frukost. Efter det tog vi tåget till emporia, blev inte så mycket shopping utan vi åt mest och skrattade. Hade iallafall kul och nu är jag hemma och är sjukt trött men ska sätta på nya avsnittet av pll.